środa, 18 kwietnia 2012

we can burn brighter than the Sun

Także. Więc. No. 
Jem niby mniej. Ćwiczę. Ale to ciągle za mało, żeby schudnąć, tyle ile mi potrzeba. Tym bardziej, że nie mam możliwości zważenia się, a głupio mi u kogoś, jak jestem w gościach, zapytać Hej, gdzie masz wagę? Bo ostatnio bywam u takich ludzi, których wagi w łazience nie znajdziesz. Wrr! A nie mam czasu ciągle się mierzyć, zwyczajnie nie mam na to czasu. Muszę upomnieć moich rodziców, żeby kupili wreszcie nową wagę, bo sama niestety pieniędzy nie mam. 
Mimo wszystko, czuję się szczuplejsza, co jest dziwne, bo jestem tak samo tłusta jak byłam wcześniej. Muszę się bardziej starać i wziąć wreszcie do roboty. 

5 komentarzy:

  1. bez wagi za długo. Ciężko jest - zgadzam się.
    Te zdjęcia robią wrażenie.! Trzeba się nieźle napracować, ale jak mają być takie efekty to się opłaca.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tylko tak Ci się wydaje, hm ? Może rzeczywiście schudłaś, tylko tego jeszcze nie widzisz. :) Trzymaj sie, chudnij. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie, zdjecia robią niesamowite wrażenie ! :* Napewno schudłąś, gratulowac pozostaje :* faktycznie pogadaj z rodzicami o zakupie wagi. :)
    Trzymam kciuki :* Dodaję do linków <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podziwiam te wszystkie osoby które tak schudły, jak ta dziewczyna na zdjęciu, nie mam pojęcia jak one to zrobiły...
    trzymam za Ciebie kciuki!
    m.
    dwa-listki-salaty.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracuj, w końcu zobaczysz wklęsły brzuszek i cieniutkie nóżki i będziesz wiedziała, że to tylko i wyłącznie twoja zasługa - nikt ci tego nie odbierze. Wróciłam na bloga, także zapraszam cię ponownie. Wierzę, że ci się uda.

    OdpowiedzUsuń