poniedziałek, 11 marca 2013

if you were the only girl in the world and i were the only boy

Waga stoi w okolicach 65 kg. Co jest niezłym wynikiem, że stoi, bo dni mijają mi przemiennie - dieta i obżarstwo. Dzisiaj muszę się przyznać, że zjadłam za dużo i były w tym słodycze niestety, ale w rekompensacie ćwiczyłam jakieś 50 minut, mniej więcej, co jak na mnie jest dobrym wynikiem. 
Także ogólnie, w moim życiu nie układa się za dobrze. Dieta - fatalnie, szkoła - fatalnie, egzamin na prawko - niezdany, i tak samo wyczuwam niezdaną maturę. Martwię się tym strasznie, a mimo to, nie potrafię się zmotywować do nauki. Całe dni mi przelatują nie wiadomo na czym. A samo chcenie niestety nie wystarcza. 
Na ostatnim zdjęciu boska Debbie Harry. Uwielbiam <3 





8 komentarzy:

  1. Ta.. Ja do matury tez nie zaczęłam sie uczyc...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne że poćwiczyłaś, że poczułaś wyrzuty sumienia po swoim obżarstwie, a matura to bzdura, wcale nie jest taka straszna jak wszyscy mówią. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim cięzkim okropnym czasie, ktory miewam bardzo czesto, najbardziej mi pomagają spotkania z inspirującymi ludźmi, ogladanie inspirujących filmó czy czytanie isnpirujących ksiązek. wszytko, co sprawia, ze masz ochote robić wszytko zaraz i teraz! z ksiązek polecam sekret i mnośtwo mnóśtwo innych poradników, z ludzi... to już nalezy do Ciebie:)
    trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwiczenia dają kopa, a efekty zobaczysz niebawem. Wiosną na pewno będzie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne thinspiracje *.*
    jejku, ostatnio nikomu się nie układa :( jakiś ciężki ten rok.
    Mnie to ta matura już wykańcza, spędzam czasem kilka godzin u szkolnej pielęgniarki na leżance bo tak mnie boli serce. Nie mam w ogóle motywacji. Masz jakiś pomysł skąd ją czerpac?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna jest. Jak zjadlaś więcej ale poćwiczyłaś to się wszystko wyrównało napewno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie dobrze kochana! <33
    Powodzenia z dietą!;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bądź ideałem! Ćwicz, mało jedz i ucz się! Będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń