poniedziałek, 6 sierpnia 2012

sama tego chciałaś

Jak zwykle zawaliłam weekend, ale naoglądałam się tyle motywujących zdjęć i jestem teraz pełna werwy, motywacji i chęci, żeby już więcej się nie poddawać! 
Nie będę Was zanudzać szczegółami, nażarłam się po prostu i tyle. 
Poza tym chcę trochę oduzależnić się od wagi, bo znowu zaczynam na nią wchodzić po sześć, siedem razy dziennie. Koniec z tym. Zważę się rano, a potem dopiero po kilku dniach. 
Nie mam czasu na zawalanie, dni uciekają, wrzesień coraz bliżej. Do roboty!
Od dzisiaj będę dodawać więcej zdjęć, żeby się bardziej zmotywować. Mam dużo thinspiracji na komputerze, więc teraz będę wrzucać co najmniej trzy.
Obejrzałam dzisiaj olimpiadę. Akurat była gimnastyka artystyczna. Poczułam się tak strasznie bezużyteczna w moich osiemnastu ledwie latach życia. Te dziewczyny są młodsze ode mnie, a wygrywają medale i tak źle mi z tym, że ja wcale nie wykorzystałam życia. Może też mam jakiś ukryty talent?






10 komentarzy:

  1. Moja kuzynka była gimnastyczką artystyczną - powiem Ci, że to nic fajnego, nie ma czasu na nic, zdrowie też nie najlepsze. chudnij :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodziutka jesteś jeszcze zdążysz znaleźć swój talent:)
    Trzymaj się i chudnij:*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, tylko jakim cudem? z tego, co mi wiadomo, to na diecie powinno się alkoholu unikać, ma sporo pustych kalorii.
    weekend zawalony-trudno. to znaczy, że teraz może być tylko lepiej ;) trzymaj się i chudnij!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ale dobrze że szybko wzięłaś się w garść ;]
    każdy ma w sobie talent.. tylko czasami trudno go odkryć. niektórzy odkrywają w życiu to co robią świetnie i wgl sprawia im przyjemność później, później.. obyś Ty odkryła to jednak wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywacja wróciła i to jest najważniejsze. ;) Chudnij Kochana. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Super blog :)

    Zapraszam do siebie :
    http://pro-ana-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie, wrzesień już za pasem a przed nami tyle roboty, działajmy!
    ;)
    dodaję do linków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem uzależniona od wagi ... a co do września.. nawet mi nie przypominaj ! xd

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dokładnie takie same odczucia jak Ty.
    czuję, że nic nie zrobiłam ze swoim życiem, a mogłam coś więcej osiągnąć. Nie mam żadnego talentu, rodzice nie mają powodu do dumy..
    też wchodzę na wagę po kilka razy dziennie i postanowiłam chociaż do niedzieli się nie wazyć. Nie wiem czy się uda.
    Jutro nowy dzień, nie ma że boli, trzeba spinać dupę i zacząć po raz 4354573...

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że odzyskałaś kontrolę i masz motywację ;)
    A zawalać to wszystkim się zdarza..
    Będzie dobrze. ;)
    Ja też mam takie odczucia,
    nie przejmuj się ,
    pewnie też mamy jakieś ukryte talenty. xD
    3maj się i chudnij ;*

    OdpowiedzUsuń