poniedziałek, 5 listopada 2012

there's no need to be unhappy

64,3 kg. Przynajmniej nie przytyłam. 
W każdym razie - w dzień studniówki chcę ważyć najwyżej 55 kg. To niecałe 10 kilogramów do zrzucenia, wcale nie dużo. Jeżeli się postaram to dam radę. Byleby się nie poddawać. Najgorsze to, że są święta po drodze, Sylwester i kilka osiemnastek, w tym moja (skończyłam już 18 lat, ale imprezy jako takiej jeszcze nie było). Ale postaram się. Nie ma co marnować czasu. 
Dzisiaj zjadłam tylko jajko na twardo. Ale nie chcę się głodzić, zjem coś jeszcze. 
Ćwiczyć, dzisiaj ćwiczyłam, jakieś pół godziny, ale na tym nie koniec. Nie ma opierdalania.



7 komentarzy:

  1. waga pomału spada, do studniówki jeszcze kupa czasu. Brawo za ćwiczenia! oby tak dalej. I masz rację, głodzenie się nie ma sensu, potem przy pierwszej okazji (np sylwester) zjesz więcej i wszystkie kg wrócą... lepiej powoli ale skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę, wracasz do formy :) dobrze że nie przytyłaś, zazdroszczę takiej wagi, nie mogę się doczekać kiedy zobaczę tyle na swojej :) trzymam kciuki za 10kg do studniówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że wracasz do nas i porządnej diety, bardzo się z tego cieszę;)
    Na pewno do studniówki będziesz chudziutka wszystko zależy od ciebie.
    Całuję kochana:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Z taką motywacją na pewno dasz radę i będziesz ważyć nawet mniej na osiemnastce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie że motywacja wróciła, ja się obawiam jak to będzie z Wigilią i Bożym Narodzeniem. Wyrzucanie jedzenia podczas kolacji z całą rodziną chyba nie wchodzi w grę :C
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że energia w Ciebie wstąpiła :) jak na 3 miesiące do studniówki przypada niecałe 10kg to spokojnie dasz radę, byle Ci dalej dobrze szło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie że nie ma się co zalamywać, ja też do studniówki chce tak 55-58 (ja mam 179 cm). nie ma co sie opierdalac masz racje , zebysmy nie maialy do siebie pretensji jak za pare lat bedziemy ogladac zdjecia ze stodniowki, tylko wlasnie chodzi o to zebysmy byly z siebie dumne jakie bylysmy silne i wytrwale ! :) Bedzie dobrze, musi i chuj!
    Poganka http://properfekcja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń