wtorek, 22 maja 2012

napiętnowany marzeniami

Przytargałam swoją starą wagę z piwnicy, ale ona źle waży. Tak więc zaokrągliłam sobie do 67 kg. Nie ufam tej wadze, ale to mój jedyny punkt zaczepienia.
Dzisiaj znalazłam sobie jakieś filmiki z ćwiczeniami i tak się przy nich przyjemnie zmęczyłam, naprawdę, aż miło. Niecała godzina mi na to zeszła. Mimo to, będę jeszcze dzisiaj ćwiczyć wszystkie takie skromniejsze ćwiczenia, różne brzuszki etc. 
A najgorsze jest to, że muszę jeść. Jestem chora, mam zapalenie oskrzeli i zatok, a antybiotyk muszę brać trzy razy dziennie po jedzeniu, więc konieczne są jakieś trzy posiłki :/ 
Ostatnio przesadzam z jedzeniem. Dzisiaj na przykład zjadłam sobie słodką bułkę. I po co?
Wakacje coraz bliżej, muszę się zebrać do kupy!

Czytam: Mario Puzo Sycylijczyk
Słucham: Sztywny Pal Azji Wieża radości, wieża samotności
Oglądam: Nosferatu, symfonia grozy 

Dzień 1 wyzwania: Twój wzrost i waga
171 cm i 67 kg.  
Jakaż to ohyda.  


4 komentarze:

  1. nawet jeśli nie waży dokładnie, to jednak jakkolwiek coś odzwierciedla. przy 25 dniu wyzwania będzie dużo mniej ;) jesteś mega, tyle ćwiczyć przy chorobie. zdrowiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam popsutą wagę w domu ;/ Wiem, co czujesz, bo nie do końca wiadomo, czy się chudnie czy nie ;p
    Chora jesteś i ćwiczysz? Podziwiam cię! Ja bym nie miała siły na to. Zdrowa jestem, a nie chce mi się.
    Wakacje już tak bliziutko. Trzeba sobie w głowie powtarzać, że chcemy ładnie wyglądać w bikini i przypominać sobie jak czułyśmy się ostatnio w stroju z wystającym brzuchem ;) mi pomaga
    Dodaję do linków i będę wspierać częściej :) 3maj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz całkowita rację, jesli juz trzezba się obzerac, to koniecznie tylko zdrowymi rzeczami, staram sie tylko takimi otaczac, ostatnio mi sie udawalo, ale przez ostatnie kilka dni podjadałam tez puste kalorie--maczne, cukry...:/ ale już się ogranęłam!
    wagi można bardzo tanio teraz kupić, to jest dobra inwestycja moim zdaniem. Mierz się dodtakowo, jesli masz watpliwosci co do wskazywanych liczb:)
    zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerażasz mnie, w imie czego dążysz do tej nie prawidłowej dla ciebie wagi?

    OdpowiedzUsuń