piątek, 31 maja 2013

gdzieś daleko stąd ludzie boją się wychodzić na ulice, by powiedzieć 'nie'

Rano: płatki kukurydziane z otrębami i rodzynkami + pół szklanki mleka 1,5%
W ciągu dnia: mniej więcej po dwie łyżki otrębów i rodzynek
Przed chwilą [okolice godziny 18]: kromka ciemnego chleba z pomidorem i ogórkiem
+ 50 minut ćwiczeń. 

Odkąd dzisiaj wstałam to ciągle dumam nad tymi studiami. Byłam już zdecydowana na tą mechatronikę, a kilka dni temu naszły mnie wątpliwości, że może powinnam uczyć się czegoś innego. Śmieszne jest to, że mam chwile, w których czuję się tym strasznie załamana, wydaje mi się, że czas ucieka i muszę już teraz się decydować. A potem, w sekundę później, jestem już całkiem spokojna i jedyne czym się martwię, to w czym pójdę na imprezę. 

A droga Ryoko Ana - trzeba Ci wiedzieć, że ja jestem osobą dobrą we wszystkim, więc w moim przypadku każdy kierunek jest realnym celem. Jest to tylko kwestia tego czego chcę, bo dla mnie każde studia są osiągalne. Więc rady w stylu 'Nie bujaj w obłokach' w kwestiach nauki i wykształcenia nie mają u mnie prawa bytu. 
 
Oglądam: Gotowe na wszystko
Słucham: Oddział Zamknięty Obudź się 





8 komentarzy:

  1. Świetnie sobie radzisz z dietą,
    A ze studiami Ci niestety nie doradzę, sama musisz wybrać to co Twoim zdaniem będzie dla Ciebie najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no niezły bilansik :D
    Anja Niki ma racje - to twoja decyzja więc trzymam kciuki że podejmiesz właściwą :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, skoro czujesz się na siłach by dostać się nawet na medycynę czy na prawo (jeśli dobrze pamiętam) bo to naprawdę ciężkie kierunki. Trzymam kciuki.
    http://13proana-sweet-destruction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry bilans. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne thinspiracje. <3 Co do studiów, to sama musisz wybrać-ja ci nie powiem. ;)
    Cudowny bilans, oby tak dalej. Powodzenia!;*

    http://i-hate-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz taylor w tle o.O...Mechatronika? Nie wiem czy to dobry kierunek, ciężki i trudny, dla wielu nieciekawy. Ja mam dopiero 16 lay ale już wszystko mam zaplanowane. Czasem zdarza mi sie niepewność i jestem troche zdołowana, ale zawsze jakoś powracam do tych samych planów. Bilans super :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak.. Też co chwilę zmieniałam zdanie jeśli chodzi o studia, bo byłam dobra z większości przedmiotów. Ale to chyba dobrze? Masz wybór, którego nie ma większość osób. Zrób coś ze swoimi talentami :) Trzymam kciuki, żebyś wybrała ten 'właściwy' kierunek i była szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń