środa, 3 lipca 2013

i'm gonna make a change

Dzisiaj ćwiczyłam jakieś 40 minut i mam nadzieję, że będzie tego więcej.
Szczerze, nie zwracam uwagi na to co jem. Jakoś tak, mam głowę zajętą czymś innym.
5 i 9 lipca będę już wiedziała, czy dostałam się do tych uczelni, na których najbardziej mi zależy. Jeżeli nie, trudno, zostanę w moim mieście na rok i poprawię maturę. Tym bardziej, że wybrałam sobie naprawdę dobre szkoły wyższe i boję się, że braknie mi punktów. Fajnie by jednak było jakbym się dostała. Oram się tymi studiami, że masakra. Trzymajcie kciuki.
Cały czas zaprzątam sobie głowę uczelniami, przepraszam, że o tym tylko piszę, ale 9 lipca już się z tym ogarnę :D 





17 komentarzy:

  1. Uwielbiam na nią patrzyć, okropnie mnie motywuje. ;) Każda motywacja jest dobra. ;)
    U ciebie za to ta na drugim zdjęciu bardzo mi się podoba.
    Należę do osób, które są otoczone listami, planami i zamiarami. Więc to mi pomaga jakoś wszystko ogarnąć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to nic dziwnego, tez się tak jarałam rekrutacją na studia, w koncu to bardzo wazna rzecz w naszym rzyciu- trzymam kciuki bys sie dostala tam, gdzie chesz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki, mam nadzieję, że wszystko ci się powiedzie ;* i fajnie, że zaczęłaś ćwiczyć, ja nie wyobrażam sobie życia bez ćwiczeń c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepraszaj za to, że piszesz o uczelniach. W końcu to jest bardzo ważna kwestia dla Ciebie i nic dziwnego, że się przejmujesz.

    Trzymam kciuki!

    http://puszystysnieg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwiczenia są bardzo ważne w ładnym wyglądzie i kondycji ciała ;) Osobiście uwielbiam ćwiczyć ;d Trzymam kciuki za uczelnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ćwiczenia, cudowny czas. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez jestem po maturze i czekam na wyniki. Zycze powodzenia w dostaniu sie na wymarzone uczelnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie http://dyingfetusx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynik ćwiczeń bardzo dobry... nie zwalniaj tępa! :* Jaraj się dalej! Masz do tego prawo a nawet jest to twój obowiązek, pozytywne emocje pomagają we wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za Ciebie, na pewno się dostaniesz ;)
    Nogi na trzecim zdjęciu prześliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też martwię się tym czy dostanę się na studia. Oby nam obu się udało.

    Wpadnij do mnie: http://peach-pro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki :D Nogi na pierwszym zdjęciu są po prostu cudowne *.*
    O studia się nie martw , jeżeli jesteś dobra ze wszystkiego , to na 100% się dostaniesz. Wpadnij do mnie , jestem nowa na blogu ... Powodzenia :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję że dostaniesz sie tam gdzie chcesz :) Trzymam za Ciebie kciuki! :**

    OdpowiedzUsuń
  14. No i co tam u Ciebie? :>

    http://puszystysnieg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jak Ci poszło? na pewno się dostałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ci poszło?
    http://perfection-live-ev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń