czwartek, 4 kwietnia 2013

Wczorajsze jedzenie: 
- szklanka barszczu czerwonego, 
- rodzynki, 
- jajko na twardo.

Dzisiejsze jedzenie:
- kasza manna z 1 szklanki mleka,
- jabłko,
- jajko na twardo, 
- 1 kromka chleba ciemnego krajana,
- trochę orzechów. 

A czuję się taaaaaka gruba. Weszłam na wagę w ciągu dnia, chociaż obiecałam sobie, że nie będę się zbyt często ważyć. 65,5 kg. Do matury chciałabym schudnąć jakieś 5 kilogramów. Dzisiaj naprawdę sporo czasu poświęciłam na ta cholerną prezentację maturalną, robiłam też troszkę fizyki, a w szkole wszystkie luźniejsze lekcje poświęciłam na czytanie podręcznika. W dodatku uczyłam się też na bieżące lekcje. Trup. Wolę jednak teraz się poprzemęczać, nie wysypiać i zatyrać niż pisać poprawkę w sierpniu. 





4 komentarze:

  1. Powodzenia z nauką kochana. Na pewno wszystko pójdzie dobrze ;)
    Trzymaj się z dietą z 5 kg poleci szybciej niż myślisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się ważę codziennie. jak waga stoi jest ok, jak się zmniejsza jest super, jak jest ciu większa oznacza to, że tego dnia muszę nadrobić! 5 kg to wcale nie tak dużo, szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci idzie! Z takimi bilansami na pewno będziesz szczupła do matury :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nie przesadzaj! Gruba? Gruba mogłaś być wcześniej,teraz jeż jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń