czwartek, 26 lipca 2012

hey, been trying to meet you

64 kg. Coś musi być nie tak z tą wagą, że od wczoraj mi kilogram zszedł. Zdecydowanie coś jest nie tak. 

Dzisiaj znowu jem śliwki i praktycznie nic innego. To straszne, że ja tak lubię owoce. Wiem, że nie powinnam ich jeść aż tyle, ale nie mogę się powstrzymać. niby śliwki mają 46 kalorii w 100 gramach, no ale i tak. Co za dużo to niezdrowo. Jutro już muszę się ogarnąć z tymi śliwkami.

Ćwiczyłam: a6w, 100 brzuszków, 50 półbrzuszków, 10 różnych ćwiczeń na nogi i pośladki i biodra, mniej więcej po 50 powtórzeń każde, 40 półprzysiadów, 70 powtórzeń ćw. na brzuch. 

Mój tata codziennie pyta się mnie co jadłam na śniadanie, a potem czepia się, kiedy wyczai, że nie jadłam nic. A to on jest jedyną osobą we wszechświecie, która kiedykolwiek nazwała mnie grubą. 

Słucham: Pixies Where is my mind

Czytam: Robert Girardi Duch Magdaleny

Oglądam Married... with children 

 


11 komentarzy:

  1. to powiedz, że coś jadłaś. Albo weź nakrusz czymś na talerzyku i mu pokaż że już zjadłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię, że jadłam. Ale potem pytanie 'Co?' i od razu skapa, bo widzi, że ciemny chleb, który tylko ja jedna jem w domu nie jest ukrojony, a słodka bułka kupiona specjalnie dla mnie - nietknięta. A szkoda mi wyrzucać jedzenie. Już tam byłam.

      Usuń
  2. hehe, ten kilogram, to pewnie śliweczki Cię przeczyściły ;] głupio, że się tata śniadań czepia, to Twoja sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie z wagą coś nie tak tylko po prostu chudniesz! :) Jeśli masz jakieś zwierzęta to im oddawaj jedzenie. A jak nie.. to chowaj. Może kiedyś trafi się okazja, że to komuś oddasz a jak nie to się zepsuje i już nie będzie szkoda wyrzucić.
    Dodaję Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedz śliwek ile chcesz ! sama widzisz że waga spada ;D bo to owoce i nawet jak zjesz kg to nie powinnaś przytyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że chudniesz:)
    3maj się:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Waga wcale Ci nie szwankuje, chudniesz kochana, chyba jednak te śliwki Ci służą;D Trzymaj się;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliwki przeczyszczają, zwiększają metabolizm i są dobre w diecie. Więc nie kombinuj tylko się ciesze , że waga leci w dół. Pozdrawiam , trzymaj się chudziutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. wcinaj śliwki, zdrowe są! i działają dobrze na metabolizm. Owoców nigdy dość, zwłaszcza teraz w lecie.
    Piękne tło, takie rąsie chude mieć...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliwki mają działanie przeczyszczające, więc może tak szybko Ci kg lecą, bo oprócz tłuszczyku pozbywasz się też złogów jelitowych ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję ;/ Mnie teraz już nikt nie pilnuje..mam wolną rękę. Śliwki mniam :D ale faktycznie co za duzo to nie zdrowo :*

    OdpowiedzUsuń